KIOSK Communicatieplatform



Winkels converteren veel beter met behulp van het internet



 



De KIOSK is te vergelijken met een VIRTUELE beurs met MERKEN standen.
Elke stand (= merk) kan zich profileren door haar verhaal te vertellen.

Mijn bedoeling is de 'winkeletalage' digitaal te vertalen naar een 'virtuele beurs'. Hierbij  gebruiken we alle commerciële input die de merken ons aanleveren en verwerken deze in een beursstand.
Daarin kunnen folders op een folderstand liggen, filmpjes geprojecteerd worden en informatie gevonden worden. Via interne linken kan de geïntereseerde bezoeker, indien gewenst, meer i,nformatie terugvinden in een bibliotheek.
Hierdoor kan de convertie tot aankoop verhogen en kan, door het updaten van de info, steeds nieuwe informatie aan de consument gegeven worden. Hiervoor staan de tools voor interactief drukwerk ter beschikking.
Voorbeelden: advertentie's in LOKALE PERS met linken naar de winkeliers website of het bedelen van een gepersonaliseerd magazine die via de nieuwe printtechnologie betaalbaar kan gedrukt worden.

Alle informatie kan tevens gebruikt worden om via filters (voorkeuren) de consument producten voor te stellen.
 




Een product van LM Print Services i.s.m. Westsite